Regasirea

Au trecut 2 ani jumate de la ultimul post…uitasem complet de blogul asta. Totusi, acum 2 zile m-am hotarat sa-mi sterg cele 12.ooo de mailuri, dar nu inainte de a mai arunca un ochi la cele mai vechi…asa am gasit datele contului meu pe wordpress.

In 2008 am decis sa-mi fac blog, incepeam o noua etapa – facultatea. Mi se parea ceva ce trebuie consemnat, parca din acel moment viata mea trebuia sa existe si online; dupa 2 posturi m-am plictisit de ideea de blog. Am observat ca nu castig nimic de pe urma lui, eliberarea aia pe care mi-o doream nu aparuse. Normal, ce sa apara dupa 2 posturi total lipsite de feeling :))? Asa ca am lasat-o balta cu scrisul si mi-am vazut de treaba…

Ce pot sa zic? Au fost 2 ani jumate absolut incredibili ♥. Am facut foarte multe lucruri faine: am cunoscut multi oameni noi, m-am schimbat, am evoluat, am calatorit mult, mi-am descoperit pasiunea, am facut voluntariat (inca fac), ma duc si la facultate (mai rar). Imi place sa cred ca am invatat sa ma bucur de ceea ce-mi place, am invatat sa traiesc pentru mine. Mi-am dat seama ce vreau sa fac si care sunt lucrurile care ma definesc. Stiu clar pe cine ma pot baza si cu cine ma pot distra.

M-am gandit sa scriu din nou pe blog pentru mine…de data asta stiu ca este ceea ce-mi trebuie. Locul unde pot sa scriu despre ceea ce fac…despre oamenii pe care ii intalnesc, despre facultate si despre proiectele mele. Scriu pentru Lavinia de peste 20-30 de ani, scriu pentru a imortaliza anumite ganduri si trairi, scriu pentru a conserva amintiri. Mi se pare mult mai fain sa scriu in wordpress decat sa-mi fac mii de .doc fara nicio continuitate.

Welcome back, ME!🙂


Leave a comment

Filed under Ganduri

Leave a Reply

