Luna lupilor

A venit si luna februarie, nu stiu cand a trecut ianuarie, dar ma bucur pentru ca se apropie varaaa😀. Sunt inca in sesiune si parca fix acum se intampla tot mai multe lucruri faine.

O sa incep cu filmele (= slabiciunea mea)…

TIFF Silent Cinema la The Ark

BEST Film Fest la Cinema Studio

Luni de Film la NCRR

Am descoperit foarte multe proiecte de care sunt extrem de incantata🙂, multe dintre ele avand ca teme protejarea patrimoniului si educatia urbana. Cei de la MoNUmenteUITATE au organizat o expozitie la Carturesti prin care se doreste sporirea vizibilitatii unor resedinte nobiliare extraurbane din Transilvania, Banat si Maramures,  in speranta ca se va ajunge la salvarea si valorificarea lor.

Un alt proiect interesant este “Ia-ti orasul inapoi”, derulat de Asociatia Komunitas in parteneriat cu mai multe asociatii ce sprijina educatia urbana si protejarea patrimoniului bucurestean. Sper sa aflu mai multe detalii despre cum putem colabora la acest proiect si cu Micul Paris, care isi propune sa sensibilizeze cetatenii si ii incurajeaza  sa aprecieze adevarata valoare a patrimoniului din Bucuresti.

2011 este Anul European al Voluntariatului🙂 asa ca ne-asteapta foarte multe evenimente si conferinte. Eu incep de vineri cu Conferinta Nationala AEV 2011 in Romania, la care sunt foarte entuziasmata sa particip🙂.

In concluzie luna februarie este plina de evenimente, iar eu mi-am propus sa profit de ele din plin😀.

Leave a comment

Filed under Proiecte/Evenimente

Leave a Reply

