De ce aleg Romania?

Cu ocazia implinirii a 3 ani de activitate, Lume Buna ma provoaca sa raspund la intrebarea: De ce aleg Romania?

Aleg Romania pentru ca imi doresc s-o schimb in bine! Sper si cred in continuare ca daca ne revenim din starea asta letargica in care ne-am afundat in ultimii 21 de ani putem invinge sistemul. Sunt convinsa ca aici, in Romania, satisfactia unei reusite in acest sens va fi mult mai mare decat in orice alta tara.

Aleg Romania pentru ca am gasit oameni determinati sa lupte, oameni motivati, cu valori si principii morale puternice, oameni care promoveaza initiativele pozitive si care se concentreaza pe ceea ce chiar functioneaza in Romania si care incearca pe cat posibil sa promoveze binele intr-o societate care poate pentru multi nu mai prezinta niciun fel de potential. M-am alaturat acestei echipe faine acum 6 luni si de-atunci chiar am inceput sa cred ca se poate! Cu foarte mult efort, determinare si integritate putem recupera timpul pierdut si putem ajunge la nivelul tarilor occidentale. Cheia succesului in Romania este sa continuam lupta (= lupta impotriva ignorantei si a coruptiei), indiferent cat de grea sau de zadarnica ni se pare. La multi ani, Lume Buna!

Aleg Romania pentru zilele toride de vara si nebunia din Vama; pentru drumurile interminabile cu trenul in care poti face absolut orice; pentru muzica folk pe care o asculti in baruri, pe plaja sau in varf de munte; pentru prietenii care ma primesc in miez de noapte cu o sticla de vin; pentru apusurile vazute din Gara de Nord; pentru noptile petrecute in Jack; pentru Sibiu si Cluj – orasele unde-mi spal creierul; pentru fiecare amintire si pentru toate planurile pe care mi le-am facut si mai ales…pentru toti oamenii faini pe care i-am cunoscut.

Aleg Romania pentru ca, in ciuda tuturor lucrurilor care ma fac sa urlu de nervi sau sa ma dau cu capul de pereti cateodata, este o tara surprinzatoare, in care mai am foarte multe locuri de descoperit, foarte multe idei de implementat si o groaza de lucruri de experimentat :)…Cand le voi fi bifat pe toate, ma gasiti la Viena😉.

flickr.com

Aceste randuri au fost scrise cu ocazia campaniei “Ziua 1095”, campanie aniversara LumeBuna.ro (Stiri cu impact pozitiv din si despre Romania) initiata de Mihail Musat, fondatorul proiectului, cu ocazia a trei ani de activitate.

4 Comments

Filed under Ganduri

4 responses to “De ce aleg Romania?

  1. Pingback: De ce aleg Romania? | Marius Tudose

  2. Pingback: It was a very good year… « I'm as free as a bird now…

  3. Pingback: Experienta LumeBuna « I'm as free as a bird now…

Leave a Reply

