Back to basics…

Summer/Sesiune/Soare/Sete…

De fapt, pentru mine vara a venit acum mult timp…cam de cand am inceput sa lenevesc pe iarba in parc si sa ma cojesc pe frunte, de cand dorm cu geamul larg deschis si fara sa ma invelesc, de cand am constatat ca berea se incalzeste mai repede decat apuc eu s-o beau.

*Vara asta am sa…* si urmeaza o lista foarte lunga. Mi-as dori sa spun ca voi calatori (pentru ca asta imi doresc in fiecare an), dar vara anului 2011 mi-a pregatit noi experiente. Inca nu am o planificare exacta a *vacantei* dar stiu ca nu voi rata 7 zile la mare si un weekend prelungit (spre 14 zile :P) backpacking oriunde vad cu ochii.

Recent am cunoscut un tip care calatoreste prin Europa de 1 luna jumate si mi-a trezit apetitul pentru aventura. Nu mai am stare, sufar de prea multa energie (a se citi cafea in vena) pe care vreau s-o consum explorand locuri noi. Ceva in cap  imi spune *go…run…don’t look back*, asa ca de cateva zile saptamani ma plimb de nebuna prin Bucuresti si prin imprejurimi in cautare de necunoscut, de fascinant…de altfel.

M-as urca in primul tren (spre Viena), dar sunt in sesiune…asa ca scrasnesc din dinti si ma multumesc cu Bucurestiul, asteptand sa se deschida mai repede terasa din Jack(son) – a se citi a 2-a mea casa :)). Noroc ca ultimele 2 saptamani au fost full cu evenimente foarte tari (Street Delivery, Femei pe Matasari, filme, concerte, lansari, conferinte si expozitii).

Ma bucur ca Bucurestiul prinde viata si parca ma umple de energie in fiecare clipa. Lumea iese din casa, se plimba si gusta din ce in ce mai mult din atmosfera efervescenta a orasului nostru🙂. I’m proud of you, guys!

1 Comment

Filed under Ganduri

One response to “Back to basics…

  1. Vara e mai mult o stare de spirit, nu?🙂 asa ca enjoy it oricand, orice descoperire, oricat de mica!

    Si stii ca sesiunea de fapt, ne face sa apreciem mai mult lucrurile marunte si libertateaaa pe care o avem cand nu e sesiune! Mai ai putin😀

Leave a Reply

