Summer has come and passed…

Here we go again…dupa o vara in care mi-am spalat creierul si sufletul de noroi am revenit la un program semi-haotic pe care incerc de fiecare data sa-l respect🙂. Organizare – am zis…si am facut. Long live Google Calendar si sincronizarea cu alte device-uri.

Sa inventariem: facultate – same old same old, evenimente – cat mai multe si variate (dar tot batranul Bucuresti e in top), deplasari (prin tara) cat mai dese si cat mai low cost. Am omis ceva? Da – sport (in loc de terapie :p). La prima vedere totul pare excelent, asta pana cand incep sa se amestece intre ele, iar eu sa nu mai stiu ce sa aleg.

Urmatoarele 3 luni din calendar sunt mazgalite si intesate cu vise si dorinte cu sanse mai mici sau mari de implinire…hoping to make the best of them🙂.

Si asa pe final de post…mi-e dor de mare.

Leave a comment

Filed under Ganduri

Leave a Reply

