Toamna-iarna 2011

Wow…nu stiu cand a venit decembrie peste mine. Inca nu mi-am facut portia de vara, iar toamna aproape ca nici n-am simtit-o. Unde au disparut plimbarile interminabile prin frunzele caramizii, apusurile privite din locuri obscure impreuna cu prietenii nedespartiti de termosul plin cu vin fiert, unde sunt tinutele lejere si soarele tomnatic pentru un bronz perfect?

Perioada asta de tranzitie intre toamna si iarna intotdeauna mi s-a parut dificila si enervanta. E perioada bilanturilor, perioada in care analizez si calculez, trag linie si scormonesc in adancul creierului dupa reusitele si esecurile anului curent. Pentru ca 2011 a fost un an dubios din toate punctele de vedere, nu am de gand sa fac aceeasi operatiune ca si pana acum. In schimb, voi incerca sa scriu in urmatoarea perioada tot ce-mi trece prin cap/amintesc despre anul 2011 –  evenimente, experiente, calatorii, oameni…In felul asta m-astept sa-mi dau seama ce-a fost cu adevarat important, ce m-a marcat si cum m-am transformat in ultimul an.

De un lucru ma bucur enorm:  voi sarbatori intelepciunea la 22 de ani in Cracovia – where the Old Town district has more bars per square metre than anywhere else in the world😀.

Leave a comment

Filed under Ganduri

Leave a Reply

