It was a very good year…

When I was twenty-one
It was a very good year…

Versurile lui Frank Sinatra descriu cel mai bine ultimele 12 luni din viata mea. Nu am insistat foarte mult pe ceea ce-am bifat concret din lista anului 2011, dar am pus accentul pe feeling. 2011 a fost un an mixt din toate punctele de vedere; a fost combinatia perfecta intre personal si profesional, emotional si fizic.

Cu ce m-am ales? Cu cativa oameni deosebiti cu care relatiile au evoluat extrem de repede si s-au sudat foarte bine transformandu-se din colaborari profesionale in prietenii stranse (aici intra o parte din echipa Lume Buna si multi dintre oamenii foarte tari care incearca sa schimbe ceva in Romania si sa salveze patrimoniul national).

M-am ales cu experiente extraordinare care m-au transformat intr-o oarecare masura si m-au influentat in unele decizii ulterioare. De la zborul cu parapanta la construirea unei case cu Habitat for Humanity si vizitarea locului unde s-au petrecut crime de neimaginat; calatorii spontane prin Europa si prin tara in care in sfarsit parca am deschis ochii si am inspirat adanc profitand de fiecare pas si de fiecare peisaj. Senzatii, mirosuri, atingeri, lumini…toate la un loc si fiecare in parte pastreaza o mica parte din mine la fel cum pastrez eu o mare parte din ele.

Participand constant la actiuni locale, conferinte si protestand pentru lucrurile in care cred (de la Hala Matache la Rosia Montana si altele) mi-am dat seama ca exista o sansa prin care putem influenta deciziile publice, motiv pentru care am ajuns sa colaborez la CeRe – Centrul de Resurse pentru Participare Publica, un loc unde lucrurile bune chiar se intampla, un loc in care oamenii se implica, iau atitudine si fac diferenta in comunitate.

M-am mai ales in 2011 cu multe concerte foarte tari (Roxette, Scorpions, Elvis Costello, mult asteptatul Bon Jovi❤ si altele). M-am ales cu poze si autografe de la Cupa Davis (Romania vs Cehia) si BCR Open Romania (aka mai nou BRD Nastase – Tiriac Trophy). M-am ales cu multe nopti nedormite, multe ore petrecute prin baruri sau pe strazi dubioase neluminate. M-am ales cu telefon si acte furate la 2 pasi de casa, cu mult stres si nervi, cu momente de nesiguranta urmate de momente de agresivitate inexplicabila.

M-am ales cu cateva esecuri peste care, in final, am trecut cu fruntea sus, cu cativa oameni care m-au dezamagit, dar cu multi altii care au fost nesperat de saritori si au fost alaturi de mine atunci cand am avut nevoie.

Per total m-am ales cu multe drumuri parcurse si cu mult mai multe care asteapta sa fie descoperite, cu  sute de pagini zugravite cu amintiri, intrebari vechi si raspunsuri noi, cu prieteni,  imbratisari si cu mii de zambete…

Here I go again…2012.

1 Comment

Filed under Ganduri

One response to “It was a very good year…

  1. Pingback: Sa construim… :) « I'm as free as a bird now…

Leave a Reply

