Sa construim… :)

Eu: studenta la UTCB – FCCIA, adica facultatea de constructii civile, industriale si agricole – locul unde ar trebui sa invatam sa proiectam si sa executam constructii. Am spus ‘ar trebui’ pentru ca partea de executie si practica lasa de dorit.

Pana in octombrie 2011 nu stiam ce inseamna sa fii pe un santier impreuna cu alti oameni dedicati si sa ridici o casa cu mainile tale; sa observi progresul constructiei de la o ora la alta si sa stii ca faci parte dintr-un proces mult mai amplu – acela de schimbare a vietii unui om.

Ce s-a intamplat in octombrie? Am participat alaturi de 30 de bloggeri la campania BigBuild organizata de Habitat for Humanity Romania. La vremea aceea am scris despre experienta mea pe santier pe lumebuna.ro.

A fost un sentiment extraordinar sa pot sa ajut concret, sa ma implic activ si sa contribui la imbunatatirea conditiilor de viata a unei intregi comunitati si de aceea am hotarat sa ma implic si in 2012.

Habitat for Humanity a lansat in perioada 6 decembrie 2011 – 31 ianuarie 2012 campania “Adevarul este in inima ta” care are ca scop strangerea de fonduri pentru ajutarea a 3 familii aflate in nevoie urgenta de locuinte adecvate. Aceste 3 familii merita sansa la un viitor mai bun, iar contributia noastra la acest viitor incepe cu un pas simplu –  un sms la numarul 859, cost 2 euro.

Urmatoarea etapa va avea loc in primavara atunci cand vom merge pe santier sa #construim case pentru cele 3 familii.

Impreuna putem schimba viitorul unor oameni, implica-te si tu🙂. Mai multe despre campania Habitat – aici.

3 Comments

Filed under Proiecte/Evenimente

3 responses to “Sa construim… :)

  1. Pingback: Campaniile perioadei 26 decembrie – 8 ianuarie din blogosfera romaneasca | refresh.ro

  2. tu te plangi de “focul” stins a specializarii facultatii tale?
    eu am fost la utcb – specializarea inginerie urbana si dezvoltare regionala – sa vezi acolo cum se pune problema :))

Leave a Reply

