Noul val in social media – Pinterest

In ultima vreme am tot auzit de Pinterest – noua platforma sociala care propune un concept inovator: crearea unui vision-board cu imagini organizate pe diverse categorii. Am tot citit despre cresterea foarte rapida a traficului pe aceasta retea asa ca am vrut sa vad daca intr-adevar merita.

Am intrat pe site si am cerut o invitatie pe baza careia am putut sa-mi fac cont – aici. Platforma arata bine, este diferita de toate celelalte. Se axeaza foarte mult pe partea vizuala si continutul generat este foarte bine organizat. Partea care mi se pare cea mai faina este ca fiecare utilizator poate atat crea (uploada) cat si prelua continut de pe alte site-uri prin simpla utilizare a bookmarklet-ului Pin It.

Pe mine m-a incantat aceasta noua retea sociala pentru simplul motiv ca ma ajuta sa ma organizez si sa vizualizez anumite domenii intr-un mod foarte facil si user-friendly. Iti poti face diferite panouri pentru orice – locuri pe care ai vrea sa le vizitezi, carti pe care vrei sa ti le cumperi, muzica preferata, citate inspirationale, chiar si un bucket list cu fotografii care sa te incurajeze sa actionezi etc…- absolut orice iti trece prin cap.

Pentru oamenii carora le place sa-si faca liste pentru orice, Pinterest mi se pare o varianta mult mai draguta. Impactul vizual este mare si atractia pe masura. Eu privesc Pinterest ca pe o modalitate de auto-motivare cu ajutorul vision board-ului; o modalitate prin care atunci cand ai dat “pin it” pe o anumita fotografie si i-ai atribuit o categorie, in mintea ta acel lucru s-a inregistrat ca obiectiv, iar odata ce subconstientul stie ce are de facut, lucrurile devin mult mai simple🙂. Obisnuiam sa fac acelasi lucru folosind panouri de pluta, multe pioneze si fel de fel de poze/biletele…dar am progresat – nu degeaba traim in epoca digitala😛.

Astept cu (p)interes(t) sa vad cum se va dezvolta aceasta platforma. Pana atunci, spor la pinning!

via google.com

Leave a comment

Filed under Social Media

Leave a Reply

