Zgura, soare & performanta…

Pentru ca in ultima perioada am scris mai mult despre constructii si santiere, astazi am simtit nevoia sa scriu despre ceva foarte apropiat de sufletul meu…si anume – tenisul. Sportul alb reprezinta pentru mine activitatea care ma relaxeaza in orice moment. Fie ca joc, fie ca asist la un meci, tenisul este modul cel mai eficient prin care ma energizez si ma reprogramez psihic.

Concentrarea, viteza de reactie, tehnica loviturilor si tactica jocului au cate un rol bine-stabilit de a ma scoate din sirul normal al gandurilor si de a ma transpune intr-o lume paralela, acolo unde exista doar zgura, soare si performanta. In tenis, totul tine de psihic si de autodepasire. Dorinta de a lovi mingea cat mai devreme, serviciul plasat si rapid, imbunatatirea jocului la fileu si orice alta mini-provocare pe care mi-o setez se inradacineaza natural in subconstient si ma lasa sa ma desfasor doar in acel plan.

In perioada 21-29 aprilie s-a desfasurat BRD Nastase Tiriac Trophy (fostul BCR Open Romania), turneu la care am fost prezenta an de an inca din 2005 (doar ca spectator, din pacate). Anul acesta am fost la Arenele BNR in fiecare zi pe perioada turneului, am vrut sa vad cat mai multe meciuri de calitate. Printre participanti s-au numarat jucatori de top precum: Marcos Baghdatis (Cipru), Florian Mayer (Germania), Andreas Seppi (Italia), Victor Toricki (Serbia) si Gilles Simon (Franta). Ca in fiecare an am avut parte si de un meci demonstrativ de exceptie cu Andrei Pavel, Ilie Nastase, Mansour Bahrami si *drum-roll* John McEnroe.

Organizarea a fost impecabila, turneul de la Bucuresti fiind intr-adevar unul reusit unde, chiar daca premiile sunt mici si punctele ATP sunt putine, tenisul este de calitate🙂. Ne vedem la anul cu public mai numeros, sper.

Jucati cat mai mult tenis, merita!🙂

Leave a comment

Filed under Ce se intampla in Bucuresti?, Proiecte/Evenimente

Leave a Reply

